U slučaju greške ''Potpisivanje je neuspešno'' pogledajte sledeće uputstvo OVDE
Ako vam sertifikat nije prepoznatu u pretraživaču Mozilla Firefox pogledajte sledeće uputstvo OVDE
Uputstvo:
Korak 1:
Povežite vaš kvalifikovani elektronski sertifikat sa računarom. Idite na link OBNOVA.
Ukoliko imate odgovarajuću verziju Nexus Personala, idite na dugme POČETAK.

Korak 2:
Proverite prikazane podatke. Unesite podatke koje nedostaju.
Nakon unosa pritisnite dugme
NASTAVITE.

Korak 3:
Unesite ličnu email adresu. Nakon unosa pritisnite dugme
NASTAVITE.

Korak 4:
Potrebno je uneti email adresu, na koju će vam stići predračun. Takođe možete uneti podatke o Pravnom licu, ukoliko želite da predračun glasi na Pravno lice.
Nakon unosa pritisnite dugme
NASTAVITE.

Korak 5:
Potrebno je dodati u prilog kopiju identifikacionog dokumenta.
Nakon unosa pritisnite dugme
NASTAVITE.

Korak 6:
Potrebno je proveriti ispravnost prikazanih podataka.
Nakon provere pritisnite dugme
NASTAVITE.

Korak 7:
Potrebno je proveriti podatke u vašem elektronskom obrascu.
Nakon provere pritisnite dugme
POTPIŠI.

Korak 8:
U ovom koraku otvoriće vam se prozor za unos Vašeg PIN koda.
Nakon unosa PIN koda pritisnite dugme
SIGN idugme
POTPIŠI.

Nakon unosa vašeg PIN koda dobićete poruku da ste uspešno potpisali dokument.
Pritisnite dugme
OK.

Korak 10:
Potrebno je na isti način potpisati Saglasnost za obradu podataka o ličnosti.
Pritisnite dugme
POTPIŠI.

Korak 11:
U ovom koraku otvoriće vam se prozor za unos Vašeg PIN koda.
Nakon unosa PIN koda pritisnite dugme
SIGN idugme
POTPIŠI.

Korak 12:
Nakon unosa vašeg PIN koda dobićete poruku da ste uspešno potpisali dokument.
Pritisnite dugme
OK.

Korak 13:
Za potvrdu vašeg zahteva pritisnite dugme
POŠALJI.
Korak 14:
U ovom koraku otvoriće vam se prozor za unos vašeg PIN koda.
Nakon unosa PIN koda pritisnite dugme
SIGN i dugme
POTPIŠI.
Korak 15:
Uspešno ste podneli zahtev. Na vašu email adresu su vam poslati potpisani zahtevi i predračun.
Fakturu možete preuzeti i na dugme
PREUZMI FAKTURU.
