Featured

COVID 19 - Preporuke za rad sa udaljenih lokacija ili od kuće

Referentni Broj Članka AA-01512 1.9 Ocena / 36 Glasova

Preporuke za rad sa Halcom elektronskim sertifikatima i elektronskom bankom sa drugih lokacija ili rad od kuće

 

Da biste koristili i radili sa Halcom sertifikatom sa drugih lokacija ili od kuće, potrebno je da imate fizički sertifikat kod sebe. Ukoliko koristite sertifikat izdat na pametnoj kartici, potreban vam je i čitač pametnih kartica. Ako radnom računaru pristupate putem udaljene veze (npr. VPN ili Windows remote desktop protokola - RDP), elektronski sertifikat takođe morate imati sa sobom, a ne na radnom računaru. Udaljeni pristup vam može omogućiti IT osoblje vaše kompanije.

Na računaru na drugoj lokaciji ili kod kuće, da biste koristili svoj elektronski sertifikat potrebno je da imate:

·        Program Nexus Personal: http://preuzmi.halcom.rs

·        Drajvere za čitač pametnih kartica: http://drajveri.halcom.rs

 

Da biste testirali elektronski sertifikat, sledite sledeće korake:

·        Otvorite program Nexus Personal na svom kućnom računaru. Ako vidite elektronski sertifikat u formatu Electronic ID u belom polju, uspešno ste pripremili kućni računar za upotrebu sertifikata.

·        Ako koristite udaljeni pristup radnom računaru, nastavite test povezivanjem sa računarom i proverite da li je elektronski sertifikat prenesen u Nexus Personal na radnom računaru. Ako tamo vidite Electronic ID, vaš radni računar je takođe spreman za korišćenje Vašeg sertifikata.

 

Upotreba Hal E-bank/Personal:

·        Preporučujemo vam da radnom računaru pristupate putem udaljenog pristupa ili da prenesete radni računar na drugu lokaciju ili kući. Ne savetujemo instaliranje elektronske banke Hal E-bank/Personal na nov/kućni računar. U primeru, da koristite Hal E-bank/Personal na više različitih računara,  nećete imati jedinstven prikaz podataka u mapama za pripremu/arhivu i imeniku poslovnih partnera.

 

Upotreba Hal E-bank/Corporate i Hal E-bank/B2B:

 

Preporučujemo upotrebu preko udaljene veze do vašeg radnog računara.

Druga mogućnost je instalacija klijentske aplikacije na kućnom računaru. Instalacije obavlja Halcom tehnička podrška (više informacija na helpdesk@halcom.rs ili na 011 30 32432). Vaše IT odeljenje vam omogućava pristup radnoj mreži. U tom slučaju vam je potrebno:

·        Veza preko porta 50000 do servera na kojem se nalazi DB2 baza podataka

·        Pristup do deljene mape na serveru (podrazumevanog share foldera Halcomdatoteke)

·        Za instalaciju Hal E-bank/Corporate radne jedinice na kućnom računaru, neophodno je da popunite narudžbenicu na sledećem linku: https://order.halcom.rs/new/

 

Ako samo potpisujete naloge za plaćanja i proveravate stavke u Hal Ebank aplikaciji, preporučujemo vam da koristite web aplikaciju za udaljeno potpisivanje – webebank.ebb-bg.com.



Oceni Članak