




Molimo vas, da pre nadogradnje aplikacije, napravite rezervnu kopiju direktorijuma Personal E-Bank ili Corporate E-Bank.
Zavisno od verzije koju posedujete, kopirajte ceo direktorijum Personal E-Bank ili Corporate E-Bank, koji se nalazi na lokaciji "C:\Halcom", na neku drugu lokaciju (u starijim verzijama direktorijum je u Program Files (x86) ili Program Files).
Najnovije verzije programa su:
U gornjem levom uglu kliknite na ikonicu za nadogradnju verzije programa. Otvoriće se kontrolno pitanje.
Kliknite na dugme Yes.
Aplikacija će se zatvoriti. Otvoriće se novi prozor u kojem je potrebno da kliknite na dugme Ažuriraj.
Nakon toga će se pokrenuti nekoliko koraka ažuriranja posle kojih će se prozor zatvoriti, a zatim će se otvoriti novi, identičan prozor.
U novootvorenom prozoru, ponovo kliknite na dugme Ažuriraj i sačekajte neko vreme da se ažuriranje učita.
Tokom učitavanja pokrenuće se proces nadogradnje.
U svim prozorima kliknite na opcije Yes ili Next kako biste nadogradili Hal E-Bank aplikaciju. Na kraju procesa kliknite na opciju Finish.
Detaljniji prikaz i instrukcije za proces nadogradnje možete pogledati u ovom uputstvu (od Koraka 4).
Kada se ažuriranje završi dobićete poruku da je osvežavanje uspešno.
Kliknite na dugme OK i ponovo pokrenite Hal E-Bank aplikaciju.