Nexus personal Preuzimanje softvera Nexus Personal preuzmi

  • Top
  • Elektronska banka (Hal E-Bank) - problemi i korišćenje(20)
1. Greška prilikom rada sa formularom

Featured Ukoliko ste prilikom potpisivanja naloga ili paketa u Hal E-Bank aplikaciji dobili poruke "Greška prilikom rada sa formularom" i zatim "Potpisivanje svih dokumenata nije uspelo ili je opozvano", potrebno je proveriti: Da li je pokrenuta aplikacija Nexus…

Pročitaj više
2. Pokretanje aplikacije sa novim sertifikatom - Greška 0x150

Featured Ukoliko Vam se pri pokretanju aplikacije javi obaveštenje Nema veze sa pametnom karticom - Greška 0x150 neophodno je da nadogradite Hal E-Bank aplikaciju na najnoviju verziju.Kako biste uspešno ažurirali aplikaciju, ispratite uputstvo.

Pročitaj više
3. Šta da radim sa nalozima koji stoje u mapi Slanje i nisu poslati ?

Featured Kada u toku slanja naloga ka e-banci dođe do prekida u komunikaciji sa serverom e-banke, nalozi ostaju u mapi Slanje i obojeni su sivom bojom.Kada kliknete na mapu Slanje, pojavljuje se poruka: U mapi Slanje postoje poslati dokumenti bez potvrde o prijemu…

Pročitaj više
4. Dodavanje novog računa u Hal E-Bank / dodavanje nove banke

Featured Ukoliko želite da dodate novi račun u Hal E-Bank, potrebno je da:u vašoj banci podnesete zahtev za dodavanje računa kroz Hal E-Bank i definišete ovlašćenja za taj račun,banci dostavite Izvoz sertifikata.Kada banka završi administraciju, obavestiće…

Pročitaj više
5. Ažuriranje naziva i logotipa banaka

Kako biste ažurirali nazive i logotipe svih banaka u Hal E-Bank aplikaciji, ispratite sledeće korake: Korak 1:Zatvorite Hal E-Bank aplikaciju Korak 2:Preuzmite datoteku Update_Banks.exe klikom na PREUZMI Korak 3:Nakon što

Pročitaj više
6. Podešavanje Mozille Firefox za rad sa sertifikatima

Za neometan rad sa sertifikatima kroz Mozilla Firefox internet pregledač, potrebno je izvršiti podešavanja pregledača prema priloženom uputstvu:

Pročitaj više
7. Šta da radim kad nalog ima status na čekanju ili nepoznat / nalog ne menja status

Ukoliko platni nalog, u arhivi naloga, ne menja status i nakon osvežavanja podataka (klikom na ikonicu u gornjem levom uglu) ili stoji da je status naloga NA ČEKANJU ili je status naloga NEPOZNAT, pogledajte kako da ponovo preuzmete podatke od određenog…

Pročitaj više
8. Ponovno preuzimanje podataka od određenog datuma / izmena datuma poslednjeg ažuriranja

Ukoliko želite da ponovo preuzmete podatke od određenog datuma (radi ažuriranja statusa naloga, izvoda, prometa...), ispratite sledeće uputstvo.

Pročitaj više
9. Kako da pronađem prometnu stavku ili izvod i pregledam ih ?

Preuzmite uputstvo koje će vam pomoći da pronađete promet ili izvode, pregledate ih ili odštampate i to u nekoliko jednostavnih koraka. Ostala uputstva možete pogledati OVDE.

Pročitaj više
10. Kako da koristim Imenik poslovnih partnera ?

Preuzmite uputstvo koje će vam pomoći da u radu sa imenikom poslovnih partnera i to u nekoliko jednostavnih koraka. Ostala uputstva možete pogledati OVDE.

Pročitaj više