Obaveštenje

Posljednje redovno ažuriranje Microsoftovih proizvoda uzrokovalo je probleme u radu sa Hal E-Bank / Personal programom.

Više
Featured

Greška prilikom pripreme naloga, preuzimanja stanja/prometa/izvoda

Referentni Broj Članka AA-01501 5 Ocena / 4 Glasova

Obaveštavamo vas da je poslednje redovno ažuriranje Microsoft programa dovelo do nemogućnosti pripreme naloga, zbog kojeg je privremeno prekinut rad Hal E-Bank/Personal aplikacije.

Više možete pogledati na zvaničnoj web stranici Microsofta.  

Problem se najčešće pojavljuje:

  •           prilikom unošenja naloga za plaćanje, javlja se greška – „Greška prilikom rada sa formularom“
  •           prilikom potpisivanja naloga za plaćanje, javlja se greška – „Dokument je promenio drugi korisnik!“
  •           ili se ne prikazuje ispravno stanje u mapi Pregled/Stanje

Za otklanjanje ovog problema, potrebno je da instalirate ispravku, koja je odgovarajuća za vaš Microsoft Office paket: 

Ukoliko ovo ne reši vaš problem, molim vas kontaktirajte nas putem telefona ili pošaljite e-mail. Naši savetnici će vam sa zadovoljstvom pomoći, kako biste nastavili nesmetano da radite u e-banci. 



Oceni Članak